Friday 8 July 2011

Aku .. Dia & Masa Depan ..





Untuk Aku :)
_Hbiskn dlu prktikal
_Yela kta prktikal mstla pnt wt keje kn
_Mne de ssuatu krja y dbuat tnp mggunakn tnaga
_Nk mkn nk berak pn gna tnaga lar
_Sblum mndaki tgga kjayaan tu mstlh diiringi dgn usaha y bsr dn pgorbanan y xbrbelah bhagi
_So untuk aku jgn ptus asa dlu sblum mncuba
_Gagal skali bkn brmkna gagal tok slmanya

Untuk Dia :)
_Stdy rjin2
_Exam is around the cornenr xlma dh mst dptkn score y trbaik
_I know u can do it sbb u ni rjin 
_Then satu bnda lg y plg i suka u ni kuat brusaha tok dptkn pe y u mahu
_Then rsult pn mkin thun mkin ad pningkatan
_Alhamdulillah satu ptnda y bgus
_Prcya pd dri stiap org de klbihn msing2
_Klo org len leh bjaya ko pn bleh jgk
_Kau comel
_Aku rindu giler kau
_Then lastly aku syg ko ketat2
_Satu lg suka tgok ko pkai tdung mcm yuna, cantik. i love u larh !


Untuk Masa Depan :)(:
_Nnt dh dpt keje y baik2 aku nk kwin ngn ko
_Insy klo de jdoh
_Aku nk blikn kete idaman ko kete swift wana olen plak tuh
_Xkesah ko nk pegi shopping mne2 pn suma aku leh bwk insy
_Ko nk beli handbag mahal jnama guess pn aku xkesah sbb duit aq kn aq pn da keje
_Lastly nk bwk ko pegi holiday mne2 y ko nak


Okla aku malas nk bnyk bunyi dh, xde bnda nk stori lg plus mata pn da ngntok..ok bye :)

1 comment:

  1. Salam...buat perancangan, laksanakan apa yg dirancang...then jgn lupa berdoa.

    latest entry http://abanglongonline.blogspot.com/2011/09/stress-geram-dan-mengantuk.html

    ReplyDelete